středa 9. ledna 2013

Stash-Buster Challenge --- velká výzva 2013

Projektů na rok není nikdy dost. I já se hlásím mezi majitelky nemalé zásoby zbytků a zbytečků klubíček. Něco jsem zpracovala, ale stále je toho dosti a dost.

Na blogu Ana BC jsem našla tento úžasný projekt na příští rok. Pořádá ho společně s Lindou.





Chcete-li se přidat:

1. Napište komentář u Lindy nebo Any u příspěvku Stash-buster Challange 13 viz výše.
2. Vložte do své lišty v blogu fotografii odkazující na tento projekt
3. Vytvořte příspěvek s fotografií vašeho sysliště "yarn stash"
4. Uveřejňujte své projekty s upotřebením těchto přízí na Vašich krásných blozích.

Linda bude každý měsíc uveřejňovat naše pokroky ;-).

Další projekt, který mne nadchnul.

7 komentářů:

  1. Tak sysliště mám - 3 velké bedny z Ikea a nějaké malé. Ale se zpracováváním čekám na knížku. Tak budu nakukovat k Tobě, co budeš tvořit :-)

    K.

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, ty mi dáváš. Já jsem si vymyslela takový vlastní mini projekt, ale tento vypadá lákavě, přemýšlím, jestli bych ho zvládla svou krkolomnou angličtinou :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm, pár klubíček mi tu pláče v krabici :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Excellent! Welcome to the challenge...

    OdpovědětVymazat
  5. Nápad je to super, ovšem u mě tak na pár let. Ať otevřu jakoukoliv skříň, je tam krabice (od plínek, mikrovlnky) plná klubíček :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jůůů, to vypadá na fajn akci!:)) Akorát ta jazyková bariéra... hmmm..
    Ale v záchvatu jarní debordelizace by to snad i mohlo vyjít něco uplancat...
    Asi se přihlásím :))

    OdpovědětVymazat