úterý 21. května 2013

Úlovky - Poklady

Děvčata, jak normálně se látkami nechlubím, tak tentokrát opravdu musím. 
Jedna šikovná tvořilka vyprodává něco ze svých zásob. Poklady. Vělké životní rozhodnutí a změna. Budu jí držet palečky, aby jí nová životní cesta vedla tam, kam si přeje. 



můj největší a přitom tak malý úlovek je kousek látky motýlků od Valori Wells Cocoon ... miluji její látky 
puntíky jsou od Alexandra Henryho larkspur circle ... příjemná záležitost a hlavně celý půl yard



a 7 FQ z kolekce Urban Angel Studia E
tak krásná kolekce
Nel z ní prý něco nutně potřebuje ... hned při vybalování mi látky hladila :-D


jako dárek jsem dostala kousek krásné látky plné dětí .. Odds and Ends ... krása


naše Líza mi to řádně zkontrolovala ;-) ... čochní mi kytky, ubrusy, přehozy ... tornádo ...



7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ty víš jak dlouho jsem po těch motýlcích koukala .. až nebyly ...

      Vymazat
    2. To vím, však mě se také líbí :-)

      Vymazat
  2. Krásnej úlovek, Leni! A vaše Líza je kooooooočka! Líbila by se našemu Mourkovi :-) Papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš a ještě stále není kastrovaná ... cca v srpnu jí bude rok. Naše paneláková micinka. Jsem šťastná, že si nás našla.

      Vymazat