pondělí 13. ledna 2014

Poštou přišlo překvapení ...

Dny jsou jako vždy plné až přeplněné ... 
Došla jsem dom s Eminkou. Otevřela schránku a čučel z ní kus, který nešel tam ani ven. Hodila jsem vše doma na lavici. Vzala s Emču a šly jsme spolu na zahrádku dát ptáčkům do krmítek. Je to činnost, která mne těší a jelikož je zahrádka tak blízko, tak se snažíme vlastně všichni.

Po návratu šmik a střih a kuk ... až jsem si sedla. 
Toliko krásné překvapení ... v barvách které mám ráda .. od osůbky tak inspirující ... krásně vytvořené ... 

Děkuji .. Věrko Vexo


PS: Eminka říkala, že to pouzdro je jak pláštěnka ... jo moje krásná pláštěnka na tužky :-D
A domeček je naplněný levandulí, tak to vše tak krásně voní.


A Gift from my friend Vexa 








3 komentáře:

  1. ty jo,krása, to jsi musela být tuze hodná :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, dostala jsi nádherný dáreček, určitě tě moc potěšil .... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. So lovely! :)
    Greetings from Finlan!
    Hugs, Ulla

    OdpovědětVymazat