pondělí 27. října 2014

V sobotu byl v Praze workshop Vlněných sester ...

Potkala jsme zde pár tváří, které znám ze světa blogů a pár jiných. Sešlost velmi milá a příjemná.
Prostředí překvapivé, pohodlné a velmi vřelé.
 
Zapletla jsem se od začátku až do konce ;-)
 

Začala jsem plést můj šál ...
materiál: jawoll magic 50 v kombinaci s jawoll 188
 
 
 
Viděla jsem tam hodně jiných a velmi krásných šátků ... moře inspirace ...
 jak od Kateřiny, tak od Helči ... krása ...
 
Jako druhý projekt jsem rozpletla čepici, baretku z přízí Drops .. v petrolejové barvě ...
 
Více foteček z workshopu je možné vidět třeba u Lenky On the Fox road
 
Vlněné sestry jsou báječné ...
 

13 komentářů:

  1. Lenko díky, ten šátek vypadá nádherně!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, super... Muselo to být báječné a těším se na šátek

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná kombinace. Ten bude až bude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem v noci, že se dost podobá tvé kombinaci na metalhouse ... budou krásné ,....

      Vymazat
  4. Hezký ! Proč jenom můj šátek vypadá jako rejnok ?

    OdpovědětVymazat
  5. Leni nádhera, jak to stíháš nechápu...

    OdpovědětVymazat
  6. Máte moc šikovné ručičky! :) Já se chystám plést ponožky na zmrzlé nožky.

    OdpovědětVymazat
  7. Stripe Study je boží a výběr barev ještě víc. krásně ladí, nakopávačka jako blázen ♥ Těším na finálové foto, ať práce těší a výsledek hřeje (nejen na těle:-))

    OdpovědětVymazat
  8. Katčin šátek jsem viděla "naživo" a uchvátil mne. Tvá kombinace barev také nemá chybu. Až dopletu vše, co je začato (3 kousky), tak se do tohoto šátku chci pustit.

    OdpovědětVymazat
  9. Leni, po víc než dlouhé době nakukuju a nestačím zírat! Máš to krásné! I ty věci z léta se mi moc líbí.
    Užijte si Vánoce pa pa Majda

    OdpovědětVymazat